DocuWare söker ny medarbetare till Helpdesk

Är du en lösningsorienterad person som brinner för att skapa bästa möjliga kundupplevelse?

Som tur är händer det inte ofta – men att undvika fel är oundvikligt. Och när det händer är fel för oss ett gott ting. I alla fall på DocuWare. Vid felanmälan är vi bolaget som ställer upp och visar vad partnerskap innebär med ett professionellt bemötande, lösningsorienterad personal med hög kompetens och korta ledtider.

Vi söker nu en medarbetare för en tjänst i vår Helpdesk. Tjänsten kommer vara en viktig del i vår kommunikation och support mot kunder och Du agerar 1st Line Support.

Tjänsten ställer höga krav på teknisk kompetens inom områden IT & Print. Vi ser gärna att du som person är utåtriktad med hög social kompetens, tycker det är roligt att lösa problem där inget problem är ett jobbigt problem.

Rollen kommer innehålla support för tjänster inom två affärsområden; IT & Print. Vilket gör rollen dynamisk också relativt bred då kompetensområdet som krävs är väldigt brett.

Vi har som mål att avhjälpa 50% av alla inkommande samtal via telefon/remote.

Erfarenhet inom tekniska områden som beskrivs är en fördel.

Tjänsten utgår från vårt kontor i Göteborg (Mölndal) och innehåller administration i ärendehanteringssystem.

Intresserad? Vänligen kontakta:

Sven Thorson
0736-33 80 20
Sven.thorson@docuware.se