ConnectKey

En helt ny nivå av enkelhet för din dokumenthantering.

Multifunktionsskrivare med ConnectKey ger både SME-företag och stora organisationer en avgörande konkurrensfördel. Multifunktionsskrivare med ConnectKey gör att du kan fokusera på ditt jobb istället för på tekniken. Du kan genom ConnectKey anpassa din dokumenthantering till dina behov på ett helt nytt sätt – på resande fot, virtuellt och via molnet – så att du kan koncentrera dig på det som är viktigt: din faktiska verksamhet.

Med ConnectKey kopplat till din multifunktionsskrivare kan du göra mycket mer än bara skriva ut, skanna, faxa och kopiera. Du kan skriva ut nästan var som helst med mobila utskriftsfunktioner. Dessutom kan dokument skannas direkt till molntjänster som Google Drive, Evernote och Microsoft Office 365 för lagring och samarbete.

Med Xerox ConnectKey för SharePoint förbättras arbetsflöden genom att förenkla och effektivisera sättet att skanna, fånga och lagra pappersdokument. Med hjälp av din Xerox-MFP kan du skicka dokument direkt till korrekt dokumentarkiv, på samma sätt som du gör från datorn. Du kan direkt från din Xerox MFP bläddra till mappen, namnge dokumentet och lägga till viktig indexeringsinformation innan du skannar. Tack vare att det går att fånga och skicka dokument till både SharePoint- och Windows-mappar är ConnectKey rätt lösning för alla kontor som behöver arkivera och dela pappersdokument.

Viktiga fördelar med Xerox ConnectKey

  • Bekvämlighet
  • Produktivitet
  • Säkerhet
  • Kostnadsstyrning

Ladda ner broschyr om Xerox ConnectKey   l   Inspireras av Xerox fallstudier